Wednesday, April 20, 2011

Empire State troops 6-7-8

Ik ben bezig aan 3 Empire State troops. 2 Pikemen en een muzikant. Ik ben al halverwege en er zullen de komende dagen foto's verschijnen op deze blog. Ik ben er ook aan het denken om te beginnen met spelen met een leger. 40k of fantasy of Lord of the rings. Ik heb verschillende legers van alle 3. 40k Orks, SpaceWolves, Spacemarines, Dwarfs, Empire, High Elves, Dark Elves, Ogre Kingdom, Ork & Goblins, Gondor, Rohan, Mordor, Isenguard.

40k Orks:


 Spacemarines:


 SpaceWolves:

 High & Dark elves:

Ork & Goblins:

Ogre Kingdom:

Dwarfs:

Lord of the rings: Gondor, Rohan, Mordor, Isenguard:

De foto's zijn niet up to date. Er zijn ondertussen al wat eenheden bijgekomen. Maar andere foto's heb ik voorlopig niet.

No comments:

Post a Comment